segunda-feira, julho 28, 2014


Review: Circle Lenses - i.Fairy Dolly+ Brown and Eyelashes - Stella Glitter 5034 (From Uniqso)

0



Yo!
Here I am with a brand new lenses review! :3~ Actually, today I'm going to show you two items I received from Uniqso, still from that contest I told you before. ^^ This is time for i.Fairy Dolly+ Brown, which I chose for my Lollipoppy cosplay (from League of Legends) and Stella Glitter 5034 eyelashes! :D 
Yo!
Aqui estou eu com um novo review de lentes! :3~ Na verdade, hoje vou mostrar dois items que recebi da Uniqso, ainda daquele concurso que contei antes. ^^ Essa é a vez da i.Fairy Dolly+ Brown, que escolhi para meu cosplay de Poppirulito (de League of Legends) e dos cílios postiços Stella Glitter 5034! :D




CIRCLE LENSES

Diameter: 16.2mm

Color
If you expect to get a ~brown~ color, don't pick these lenses! They're obviously gold, so I have no idea why they call it brown. :B Anyway, I can't lie: The color is amazing. I selected them knowing about their vibrant gold color, because I wanted something different from i.Fairy Moe Moe Brown (that has a nice color and stuff, but I wanted something much more... showy). So yeah, I really recommend i.Fairy Dolly+ Brown if you want cosplay someone with golden eyes. ^^
Comfort
At first moment, they bothered a bit. But then I wore them for the whole day (from 8AM to 9PM) and I couldn't even feel they were still in my eyes! :D
Enlargement
I like the effect when I wear them. :>
Personal Opinion
Color is perfect, I can't imagine a better gold lenses (and yes, I tried more pairs :B)! Anyway, as I wanted them for a cosplay, I was afraid of the long time I would spend with them. I though about giving up when I put them, but I insisted and the decision was correct: After some minutes (looong minutes, though), I couldn't even feel them anymore. ^^ If you're able to resist the first moment, go ahead and buy it! :> You won't regret.


=^● ⋏ ●^=

CIRCLE LENSES

Diâmetro: 16.2mm

Cor
Se você espera conseguir uma cor ~castanha~, não escolha essas lentes! Elas são obviamente douradas, então não tenho ideia do porquê eles chamam de "brown". :B De qualquer maneira, não posso mentir: A cor é maravilhosa. Eu as selecionei sabendo sobre a cor dourada, porque eu queria algo diferente da i.Fairy Moe Moe Brown (que tem uma cor bonita e tal, mas eu queria algo muito mais... chamativo). Então é, eu realmente recomendo as i.Fairy Dolly+ Brown se você quer fazer cosplay de alguém com olhos amarelados. ^^
Conforto
Nos primeiros momentos, elas incomodaram. Mas depois disso eu as usei durante o dia inteiro (das 8 da manhã até 9 da noite) e eu não conseguia nem senti-las mais nos meus olhos! :D
Tamanho
Eu adoro o efeito delas. :>
Opinião Pessoal
A color é perfeita, eu não consigo imaginar lentes douradas melhores do que essas (e sim, eu tentei outros pares :B)! De qualquer jeito, como eu as queria para cosplay, fiquei com medo do longo tempo que usaria com elas. Eu pensei em desistir quando eu as coloquei, mas eu insisti e a decisão foi certeira: Depois de alguns minutos (looongos minutos), eu nem as sentia mais. ^^ Se você é capaz de aguentar o primeiro momento, vá em frente e compre-as! :> Você não vai se arrepender.





EYELASHES

Name: Stella Glitter 5034

Overall
Personal Opinion
These eyelashes are awesome! I particularly like the mix of long and small lashes, the emphasis of your eyes is much more evident. Stella false eyelashes are hand-made, so they're fine and safe to wear! If you want to know more about it, click here. :3
Anyway, I don't think it's the best choice for daily use. Even if you can't notice, they're shiny. No, not only shiny, they're... SHIIIIINY. :B 
I would certainly use them for a special occasion, though. ^^


=^● ⋏ ●^=


CÍLIOS POSTIÇOS

Nome: Stella Glitter 5034

Geral
Opinião Pessoal
Esses cílios são lindos! Eu particularmente adoro a mistura dos cílios longos com curtos, o destaque dos seus olhos é muito mais evidente.
De qualquer forma, eu não acho que essa é a melhor escolha para uso diário. Mesmo que você não possa notar nas fotos, eles são brilhantes. Não, não apenas brilhantes, eles são... BRILHAAAANTES. :B 
Mesmo assim, eu certamente usaria para um evento especial. ^^





You can acquire everything clicking here. Lenses for U$22.90 and Eyelashes for U$7.90! ^^
Você pode adquirir tudo clicando aqui. Lentes por U$22.90 e Cílios postiços por U$7.90! ^^

Thank you for reading! ♥ Bai bai~
Obrigada por ler! ♥ Bai bai~





0 comentários:

Postar um comentário