sexta-feira, agosto 22, 2014


Review: Circle Lenses - i.Fairy Dolly+ Grey

1



Heeeello! :3
Alôôôôô! :3

I'm falling in love more and more with i.Fairy Dolly+ series. It became a substantial competitor, because I used to tell everyone that i.Fairy Super Crystal was my favorite before, but now I have my doubts. x:
Eu estou ficando cada vez mais e mais apaixonada pela série i.Fairy Dolly+. Ela se tornou um importante competidor, porque antes eu costumava dizer para todo mundo que a i.Fairy Super Crystal era a minha preferida, mas agora eu tenho minhas dúvidas. x:




They are from the amazing and highly recommended Uniqso, the best lenses store where I've ever bought. ^-^
Elas são da incrível e recomendada Uniqso, a melhor loja de lentes que eu já comprei. ^-^






Namei.Fairy Dolly+ Grey
Diameter: 16.2mm

Color

Best grey lenses I've ever got! They are so bright that it's impossible to ignore them. Your eyes will look much more charming, guaranteed.
Comfort

I spent hours wearing them and my eyes didn't even water. Pretty comfortable. :D
Enlargement

If you want a cute look, this is the right size for you. 16.2mm makes your eyes bigger, but you still don't look like an E.T.
Personal Opinion
I bought them for one dollar due to a promotion, and I'm really happy! *-* They're so pretty, I wish I could go back to the past, so I could wear them for my Sora Kasugano cosplay! Color, comfort, size... Everything is great.




=^● ⋏ ●^=




Nomei.Fairy Dolly+ Grey
Diâmetro: 16.2mm

Cor

As melhores lentes cinzas que eu já tive! Elas são tão vibrantes que é impossível ignorá-las. Seus olhos vão parecer muito mais charmosos, garantido.
Conforto

Eu passei horas as usando e meus olhos nem sequer lacrimejaram. Muito confortável. :D
Tamanho

Se você quer olhos "fofos", esse é o tamanho perfeito para você. 16.2mm fazem seus olhos maiores, mas você ainda não fica parecendo um ET.
Opinião Pessoal
Eu as comprei por um dólar por causa de uma promoção, e estou muito feliz! *-* Elas são lindas, eu gostaria de voltar ao passado, aí eu poderia usá-las para meu cosplay de Sora Kasugano! A cor, o conforto, o tamanho... Tudo é ótimo.






Ok, let's talk about safety now. 
If it is your first time trying contact lenses, DO NOT FORGET to keep hygiene! It is important. Wash your hands, apply solution (there's specific type for lenses cleaning: you can buy them in the nearest pharmacy), and avoid to apply them with makeup. 
If you ignore my tips, your vision will be in danger. Search for more information, if you think it's necessary, and only buy when you're sure that you don't have any more doubts.
From now on, you're going to see me giving advices about Circle Lenses. ^-^ Click here if you want to know everything right now. :B
Ok, vamos falar de segurança agora.
Se essa é a sua primeira vez experimentando lentes de contato, NÃO SE ESQUEÇA de manter a higiene! É muito importante. Lave as mãos, aplique a solução (existe um tipo específico para limpeza de lentes: você pode comprá-las na farmácia mais próxima), e evite colocá-las com maquiagem. 
Se você ignorar minhas dicas, sua visão estará em perigo. Procure por mais informações, se você acha necessário, e apenas conclua sua compra quando tiver certeza de que não tem mais dúvidas.
A partir de agora, você me verá dando conselhos sobre Circle Lenses. ^-^ Clique aqui se você quiser saber tudo agora. :B




Thank you for reading! Remember, if you buy from Uniqso, use code "mandy" to win 10% discount! o/
Obrigada por ler! Lembre-se, se você comprar da Uniqso, use o código "mandy" para ganhar 10% de desconto! Se você não possuir um cartão de crédito, clique aqui para saber como comprar. o/

(Oh: Eyelashes name~ Stella Eyelashes Natural 2706)


fufufu

Um comentário:

  1. Hello, I'm a new follower. I've been read some of your posts and I love your cosplays, you're really cute *-*
    Here's my blog if you want to see it :3 http://cookiescorpse.blogspot.com.es/

    ResponderExcluir