domingo, outubro 19, 2014


Review: Circle Lenses - i.Fairy Nova Violet or Xtra WTB41 (From Uniqso)

2



Hi everyone! ♥
Oi todo mundo! ♥

Mandy is kind of psychotic lately, maybe because Halloween is already affecting me, so I decided to become a craaaazy (but still amazing) character: Faust VIII from Shaman King!
A Mandy anda um pouco psicótica ultimamente, talvez porque o Halloween já está me afetando, então eu decidi me tornar um personagem doidão (mas ainda incrível): Faust VIII de Shaman King!





I received these lenses I'm going to review as gift because of a nice stock clearance promotion: Buy three and get one free! If you buy three pairs, you'll be able to choose one of the available options and TANN DANN, it's done. ^-^
Eu recebi essas lentes que irei fazer review de presente por causa de uma promoção ótima de limpeza de estoque: Compre três e ganhe uma! Se você comprar três pares, você poderá escolher um das opções disponíveis e TANN DANN, está feito. ^-^





Diameter: 16.2mm


COLOR
★☆
I think color is pretty, it appears even if your eyes are dark brown as mine. But I don't like the effect of this design, these scratches look weird. >___<
COMFORT
Their water content is 55%, which means they're ~ideal~ (despite it changes for each person), so for me, comfort is ok. (Read more).
ENLARGEMENT
Size is also great. ^-^
PERSONAL OPINION
I believe there're much other options of violet lenses that I would prefer. I mean, i.Fairy Nova Violet's color is showy and nice, but I, partiularly, don't like its design. Everything else is ok, so if you like how they look in my pictures, don't hesitate and give them a chance. :>



(^・ω・^ )



Diâmetro: 16.2mm


COR
★☆
Eu acho a cor bonita, ela aparece bastante até mesmo em olhos escuros como os meus. Mas eu não gosto do efeito do design, esses riscos ficam um pouco estranhos, parecem falhas. >___<
CONFORTO
O conteúdo de água é 55%, o que significa que são "ideais" (mesmo que isso mude de pessoa para pessoa), então para mim, conforto está ok. (Leia mais, em inglês)
TAMANHO
O tamanho também está bom. ^-^
OPINIÃO PESSOAL
Eu acredito que tenha muitas outras opções de lentes violetas/roxas que eu preferiria. Eu digo, a cor da i.Fairy Nova Violet é aparente, mas eu, particularmente, não gosto do design. Todo o resto está ok, então se você gosta de como elas parecem nas fotos, não hesite e dê uma chance. :>






These circle lenses are from Uniqso! :3
Use code "mandy" to get 10% discount. ^-^
Essas lentes são da Uniqso! :3
Use o código "mandy" para conseguir 10% de desconto. ^-^

THANK YOU FOR READING! ♥
OBRIGADA POR LER! ♥


2 comentários: