quinta-feira, fevereiro 25, 2016


Review: Circle Lenses - Twilight Sharingan Lens CPS1 (From Uniqso)

1




Hello! ^u^ How are you?
Oii! ^u^ Como vocês estão?

I already reviewed a pair of lenses to a character from Naruto around a year ago - I tried the Rinnegan sclera lenses and cosplayed Pain - from the same store: Uniqso. I couldn't get the whole Sasuke cosplay (I admit that I don't really like him so I wouldn't feel comfortable cosplaying someone I dislike), but I still wanted to try his Sharingans because they are amazing! :D And I feel powerful fufufu~
Eu já fiz a resenha de um par de lentes para um personagem de Naruto há mais um menos um ano - eu experimentei as escleras de Rinnegan e fiz cosplay do Pain - da mesma loja: Uniqso. Eu não consegui o cosplay completo do Sasuke (eu admito que eu não gosto muito dele então eu me sentiria desconfortável fazendo cosplay de alguém que não gosto), mas eu ainda queria usar os Sharingans porque eles são muito legais! :D E eu me sinto poderosa fufufu~






This package took a month and a half to reach me, which is normal around here. I don't know about your country though, but here the shipping is very slow due to our severe Customs. :c The lenses were wrapped in bubble wrap and inside of a little box.
Esse pacote demorou um mês e meio para me alcançar, o que é normal por aqui. Eu não sei sobre seu país, mas aqui o envio é muito lento por causa do nosso sistema alfandegário severo. :c As lentes estavam embrulhadas em plástico bolha e dentro de uma caixinha.


real eyes




Diameter: 14.2mm

COLOR
★★★★★
The color is vibrant even in dark eyes like mine, you can see red even if you're far from me. The design is also awesome, it reproduces the sharingan very well! 
COMFORT
★★★★★
These lenses are very comfortable. ^-^
ENLARGEMENT
★★☆☆☆
Their enlargement is actually discreet, the lens enlarges a little, little bit, but you can't almost notice the difference. 
PERSONAL OPINION
These lenses are a perfect choice to cosplay purposes, because the color is great and the comfort makes it possible to use them for a whole day. :)


(^・ω・^ )


Diâmetro: 14.2mm

COR
★★★★★
A cor é vibrante mesmo em olhos escuros como os meus, você pode ver o vermelho mesmo se você estiver longe de mim. O design também é muito legal, ele reproduz direitinho o sharingan!
CONFORTO
★★★★★
Essas lentes são muito confortáveis. ^-^
TAMANHO
★★☆☆☆
O aumento dos olhos é bem discreto, a lente aumenta bem pouquinho, mas você quase não nota a diferença.
OPINIÃO PESSOAL
Essas lentes são a escolha perfeita para cosplay, porque a cor é ótima e o conforto torna possível usá-las por um dia inteiro. :)







I hope that my review was useful! Visit Uniqso to check their circle lenses, costumes and wigs, and don't forget to use my code "mandy" for a 12% off in case of buying something. ^-^
Eu espero que minha resenha tenha sido útil! Visite a Uniqso para checar suas lentes, fantasias e perucas, e não esqueça de usar meu código "mandy" para ganhar 12% de desconto caso decida comprar algo. ^-^ 

Thank you so much for reading, please come back soon! :)
Muito obrigada por ler, por favor volte em breve! :)






Um comentário: